Nee, u hoeft niet thuis te blijven voor uw huishoudelijke hulp. U kunt een huissleutel afgeven aan uw huishoudelijke hulp. Uw huishoudelijke hulp krijgt deze sleutel in bruikleen. Wanneer zij (lang) ziek is of op vakantie gaat, dan wordt de hulp verzocht de sleutel bij u in te leveren. Op deze manier kunt u de sleutel afgeven aan de hulp die haar komt vervangen. Aan deze sleutel zit een label met een unieke code van Home Works welke derden nooit naar uw huisadres zal herleiden. Verder staat de website van Home Works op het label en ons telefoonnummer, zodat de sleutel in geval van verlies of diefstal kan worden geretourneerd aan Home Works.

Als klant betaalt u niet door tijdens uw vakanties en u dan geen hulp laat komen, met inachtneming van de opzegtermijn van één week. Voor de hulp gaan wij tijdens uw vakantieperiode op zoek naar vervangend werk.

Als u de op- en afzegtermijn van minimaal één week hanteert dan hoeft u niet te betalen.

De minimumafname voor een schoonmaak- of tuinhulp is 1 uur per week. Of 2 uur om de week.

Nee. Bij bemiddelingsbureaus moet dit wel, bij Home Works niet.

Ja, Home Works heeft landelijke dekking. We werken met een grote groep vaste hulpen en u krijgt een vast contactpersoon bij Home Works die gaat over uw regio en alles voor u coördineert.

Nee, als u dit wenst kunt u bij Home Works 7 dagen per week en 24 uur per dag huishoudelijke hulp ontvangen.

Ja, als u en uw hulp dat beiden willen dan kan dat, maar u dient dan wel een bemiddelingsfee te betalen aan Home Works. Deze bedraagt € 500,00.

Ja, Home Works hanteert een betalingstermijn van 7 dagen. Deze termijn is kort daar wij achteraf factureren, maar er tegelijkertijd voor willen zorgen dat hulpen wel op tijd betaald krijgen.

Uit ervaring weten wij dat voor veel mensen automatische incasso prettig is. Maar uiteraard mag u het factuurbedrag ook zelf betalen door overboeking of middels iDeal.

Indien u het niet eens bent met de factuur dan vernemen wiij dat graag zo snel mogelijk. U dient de factuur dan niet te betalen totdat  u een nieuw verzoek daartoe van Home Works gekregen heeft. In een dergelijke situatie geldt dan ook niet het hieronderstaande beleid ter stimulering en betaling van administratiekosten.

 

Nee, Home Works ontvangt op geen enkele wijze subsidie.

Eigenlijk kunt u het vergelijken met de situatie dat u ergens in dienst bent en de werkzaamheden niet verricht kunnen worden door een stroomstoring. U gaat er dan ook vanuit dat uw werkgever u doorbetaalt. Als er meer dan een week tussen zit dan lukt het ons in de meeste gevallen om vervangende adressen aan de hulp aan te bieden.

Vragen?

Vind deze pagina leuk

Blog